20 RAZLOGA PROTIV PUSENJA

 

Da li ste znali da svaki treći pušač koji je počeo da puši kao tinejdžer umire prerano, usled neke bolesti koju izaziva ovaj porok? Ako vam to nije dovoljan razlog da i ne pomislite na cigarete, šta kažete na sledećih dvadeset?

1. Ako ne počnem da pušim, godišnje ću uštedeti dovoljno novca da kupim sve moguće kompakt-diskove ili garderobu kakvu god budem poželjela!

2. Biću u blizini kad dođe vrijeme da razmazim svoje unuke.

3. Neću morati da brinem da li se moja djevojka (moj dečko) gadi duhanskog dima.

4. Moji prsti i nokti neće poprimiti žutosmeđu boju.

5. Zubi će mi biti bjelji.

6. Moja djevojka (moj dečko) neće imati utisak da ljubi pepeljaru kad se budemo poljubili.

7. Vježbaću bez gubljenja daha i biću bolji sportista. Trčaću brže od svih konkurenata i saigrača.

8. Živjeću dovoljno dugo bez astme, srčanih bolesti, infarkta ili raka.

9. Neću postati jedna od onih odraslih osoba koje umiru na svakih 13 sekundi, usled bolesti izazvanih pušenjem.

10. I kad odrastem, imaću dovoljno prijatelja (pošto ogromna većina odraslih više ne puši).

11. Neću morati da skrivam ovu naviku od prijatelja ili roditelja.

12. Manje ću kašljati.

13. Moći ću da uživam u ukusu i mirisu hrane.

14. Moja buduća djeca neće biti izložena riziku prevremenog rođenja.

15. Imaću veće poslovne šanse (ozbiljne kompanije ne zapošljavaju pušače).

16. Nisam naivčina koja će u korist duhanskih kompanija zauzeti mjesto onih odraslih koji su preminuli usled bolesti izazvanih pušenjem.

17. Dokazaću roditeljima da sam sposoban/sposobna za donošenje zrelih odluka.

18. Drugi ljudi će prestati da me gledaju kao da sam kreten.

19. Pokazaću tim duhanskim kompanijama da me ne mogu "navući" svojim lukavim reklamama i promocijama.

20. Razviću se u zdravo ljudsko biće koje će biti uzor drugima

samyjo
Hello people...Ja sam Amanda,i učenica sam III-1 razreda Srednje ekonomske škole.Volim sve ono što vole mladi...muziku, sport, izlaske, shopping, a pogotovo momke...

1 komentar

Komentariši